Stari breg

Trail length: 25.5 Trail difficulty: 2

Biciklistička staza Stari breg na svom imenu može zahvaliti lokalitetu oko kojeg staza prolazi. Namijenjena je biciklistima rekreativcima i ne zahtijeva veliku fizičku pripremljenost.

S velikog parkirališta krećemo u smjeru Velikog doma Platak i nastavljamo ravno cestom u smjeru Klane. Nakon 2 km asfaltirane ceste vozimo se kvalitetnim makadamom do raskršća na 10. km. Skrećemo skroz desno i uz betonsku cisternu počinjemo 1 km dug uspon nakon kojeg slijedi 1,3 km spusta; poslije 0,75 km uspona ponovno dolazi spust kojim prolazimo kraj šumarske kućice i počinjemo završni uspon koji nas vodi do široke šumske ceste gdje je ujedno i najviša točka ove staze (1240 m).

Skrećemo lijevo i laganim spustom stižemo do spomenika Viktoru Lencu (14. km) po kojem je nazvano poznato riječko brodogradilište. Na blagoj nizbrdici nakon 15,5 km valja stati i prošetati do 50-tak metara udaljenog vidikovca s desne strane, s kojeg vidimo planinske proplanke između obručkog i snježničkog masiva. Nakon 16 km vraćamo se na cestu Klana – Platak s koje smo skrenuli i njome se vraćamo do Platka.